Zakelijke doelen bereiken met social media voor architecten

Dragen jouw social media activiteiten bij aan het bereiken van jouw zakelijk doelen? Creëer je voldoende leads? Is de naam van jouw bureau voldoende bekend? Weten jouw opdrachtgevers voldoende waar je mee bezig bent? Veel organisaties doen inmiddels van alles met social media. Maar heel weinig organisaties weten of wát ze doen ook daadwerkelijk bijdraagt aan het succes van hun organisatie.
Direct inschrijvenSterker nog, veel architecten en bureaus doen maar wat. Terwijl het mogelijk is om met je businessdoelen als uitgangspunt heel precies te kiezen wat voor soort social media activiteiten daarbij passen. Denk bij specifieke doelen bijvoorbeeld aan meer leads creëren, vergroten van de naamsbekendheid, of juist klanten behouden of reputatie verbeteren.” , aldus Wilco Verdoold, de trainer van deze workshop. Wilco is auteur van het boek ´Zakelijke doelen bereiken met social media´, dat als cursusmateriaal bij deze workshop hoort.
Om jou te helpen de business doelen praktisch te vertalen naar de architecten praktijk van vandaag en morgen organiseren we de workshop: zakelijke doelen bereiken met social media voor architecten. De inhoud van deze workshop is niet alleen wetenschappelijk onderbouwd maar ook heel praktisch. Je gaat bijvoorbeeld naar huis met een contentstrategie.

Samen met de Universiteit van Utrecht heeft Wilco onderzocht hoe je zakelijk gezien het meest effectief gebruik maakt van social media, hieruit zijn 12 doelstellingen geformuleerd die hij behandelt tijdens de workshop.

Wat vonden anderen van deze workshop?
Lees hier wat Geraldine Dijk (mede-eigenaar / architect bij Architect2Go) erover zegt.

Wat leer je?

Wat zijn jouw belangrijkste zakelijke doelstellingen de komende periode?
Welke social media activiteiten horen daarbij?
Welke social kanalen zijn in jouw geval het belangrijkst?
Welke content en met welke frequentie is interessant voor jouw doelgroep?
Hoe zet je een contentstrategie op?
Hoe zet ik social media rendabel(er) in?
Hoe wordt het inzetten van social media makkelijker, effectiever en leuker?

Programma
Na een korte inleiding helpen we je een keuze te maken welke zakelijke doelen je wilt nastreven met het gebruik van social media en de daarbij behorende activiteiten te selecteren. Welke activiteiten kun je inzetten om meer leads te verkrijgen, bestaande klanten te behouden of te werken aan jouw naamsbekendheid of reputatie. Hoe betrekt je beïnvloeders bij het realiseren van uw doelstellingen? En jouw medewerkers en tevreden klanten?

De verschillende doelen en activiteiten worden geïllustreerd met voorbeelden uit de architectenbranche en inspirerende voorbeelden uit andere vakgebieden.

In het tweede gedeelte van de workshop maak je een uitgewerkte contentstrategie, welke je inspiratie en houvast geeft. Je bepaalt samen met de ervaren docent welke kanalen je gaat gebruiken we met welk doel, met welke content en met welke frequentie. Tot besluit van dit onderdeel kijken we naar hoe om te gaan met conversaties over jouw organisatie. Hoe wel en niet te reageren en hoe dit te organiseren.

Voor wie?
De workshop is primair bedoeld voor managers en medewerkers die direct of indirect verantwoordelijk zijn voor het bereiken van business doelstellingen en die willen weten hoe social media daar effectief voor kunnen worden benut.

Het boek ‘Zakelijke doelen bereiken met social media’ krijg je hier gratis bij!

Docent
Wilco Verdoold is managing partner bij Budeco.
Wilco is betrokken bij zowel de strategie als realisatie van verschillende (online/social media) initiatieven. Hij adviseert en traint diverse directies en managementteams o.a. over het effectief inzetten van social media. Daarnaast verzorgt hij al zo’n 20 jaar (gast)college’s over onderwerpen als: (online) marketing, innovatie, creativiteit en business modellen. Wilco heft veel ervaring binnen met architecten (bureaus). Wilco is auteur van het boek ´Zakelijke doelen bereiken met social media´, dat als cursusmateriaal bij deze workshop hoort.

Lees hier meer over Wilco en de reviews van het boek. Of bekijk zijn filmpje op youtube.

Direct inschrijven

 

 

Type Training
Kosten leden € 195 excl. btw
Kosten niet-leden € 225 excl. btw
PBO-uren 4

In the spotlight

Future Flux Festival en BNA Academie presenteren: How Do You Do 2017

FUTURE FLUX FESTIVAL FUTURE FLUX FESTIVAL bestaat uit een Playground vol ‘instructables’, interactieve installaties en performances; Workstations, waarin creatieven, industrie en publiek samenwerken aan nieuwe ideeën; een Academy waar je je onderdompelt in kennis van anderen […]

Future Flux Festival en BNA Academie presenteren: How Do You Do 2017

Van Projectarchitect tot Partner

Na afloop kun je met meer kennis en zelfvertrouwen de verwachtingen van je zelf, je partners en medewerkers beter managen.

Van Projectarchitect tot Partner

Harvard Onderhandelen

Als je in een samenwerking resultaten wilt behalen waar alle partijen tevreden mee zijn én je wilt de relatie goed houden, dan vraagt dat nogal wat van de wijze waarop je onderhandelt. Je leert de vijf spelregels van het Harvard onderhandelen toe te passen.

Harvard Onderhandelen

Liever InCompany?

Wij denken graag mee over opleidingsvraagstukken binnen de organisatie!

Liever InCompany?

Leiderschap in projecten

Tijdens de intervisiebijeenkomsten staat het leren reflecteren op jezelf in jouw praktijk als projectmanager of projectleider centraal.

Leiderschap in projecten

Continu je kennis en kunde updaten is cruciaal

Mirjam Hoveijn is opleidingspecialist van huis uit. Ze weet wat nodig is om trainingen te ontwikkelen die meerwaarde bieden, of in haar woorden: “Die mensen helpen hun kennis en kunde verder te ontwikkelen, zodat je jezelf interessanter maakt voor je werkgever, je medewerkers of je opdrachtgevers.

Continu je kennis en kunde updaten is cruciaal

Een passend honorarium berekenen

BNA Academie - Rekenen aan herbestemming 800-550

Je leert zelf te beoordelen welke onderdelen bij de ene offerte zwaarder wegen dan bij een andere offerte.






Een passend honorarium berekenen

Inloggen op BNA

(Sluiten)