BNA Marketingkaarten

Voor projecten én opdrachtgevers die bij je bureau passen

Architectenbureaus hebben een eigen signatuur nodig om steeds opnieuw nieuwe projecten binnen te halen. Een duidelijke identiteit, heldere bureaustrategie en effectieve marketing zijn belangrijk om een sterk bureau op te bouwen.  De BNA Marketingkaarten helpen bureaus in vier overzichtelijke stappen de eigen strategie, branding, positionering en marketing te formuleren en te communiceren.

Architectenmarketing
Door de toegenomen concurrentie en de omslag van een aanbodgedreven naar een vraaggestuurde markt is het voor bureaus belangrijk zich positief te onderscheiden. De marketingkaarten helpen bureaus bij het verkopen van een architectendienst in zowel de virtuele als de fysieke wereld. Het verwerven van opdrachten vergt vertrouwen van de opdrachtgever, vaak een relatief lange aanlooptijd, een gevoel van de toegevoegde waarde ten opzichte van de kosten, een onderscheidend ‘verhaal’ en goed inzicht in wat de architect concreet doet voor een opdrachtgever.

 

Algemeen: Laatste BNA nieuws

di 26 jun 2018

ILS-proof maken van Revit BIM-modellen

  • Type: netwerkbijeenkomst
  • Locatie: RoosRos Architecten te Oud-Beijerland
  • Organisatie: RoosRos Architecten te Oud-Beijerland
  • Onderwerp: BIM Technologische ontwikkeling
ILS-proof maken van Revit BIM-modellen

Nieuws / 20 jun, 2018

Open for business

Op dinsdag 19 juni jl. promoveerde Marina Bos-de Vos cum laude aan de TU Delft op haar proefschrift ‘Open for business’ over hoe architectenbureaus waarde toe-eigenen in projecten. De promotie is onderdeel van het FuturA onderzoek, een samenwerking van de TU Delft,

Open for business

Nieuws / 18 jun, 2018

Over het aanwijzen van de beste Next Stepper

In mei ging ik met de vakjury van het Next Step Program langs bij negen bureaus die de Next Step Ahead Group vormden. Zij onderscheidden zich van de andere 50 Next Steppers die hadden ingezonden

Over het aanwijzen van de beste Next Stepper

Nieuws / 18 jun, 2018

Circulair ontwerpen: kansen en knelpunten

Circulair ontwerpen en bouwen is belangrijk in een economie en maatschappij die meer en meer streeft naar volledige duurzaamheid en zero-waste. Sommige architectenbureaus geven aan weleens een project gedeeltelijk circulair te hebben uitgevoerd of te

Circulair ontwerpen: kansen en knelpunten

Nieuws / 13 jun, 2018

Videoverslag # 4 ‘De Stad van de toekomst’

De ontwerpstudie ‘De stad van de toekomst’ is ongeveer halverwege. De tien ontwerpteams waren de afgelopen weken te gast bij de vijf deelnemende gemeenten, om in intensieve werksessies te praten over hun visies en ideeën

Videoverslag # 4 ‘De Stad van de toekomst’

Inloggen op BNA

(Sluiten)